Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

Zmiana zmianę zmiana pogania....

Ufff, zabrałam się za siebie.
Zmieniłam szablon na wiosenny, dzięki Lux!

Zabrałam się za siebie.
I jakby jest lepiej.

A dziś zapraszam Was na małe, domowe  migawki.

Kuchenne przyprawniki, niestety na cukru do kompletu już nie było :)

Ulubiony sposób spędzania czasu




Jeśli codziennie przeczytasz choć jedną stronę, w ciągu roku będzie ich 365, czyli jedna grubaśna lub kilka cieńszych książek.
I nie ma wymówki, że mało czasu.

Choinka jeszcze stoi, taka tu tradycja, że się pannę iglastą rozbiera jak ksiądz przejdzie. A, że księdza jeszcze nie było, to stoi.















 Pamiętacie jeszcze czasy jak miksera do ucierania nie było? Ja próbowałam sobie przypomnieć. Poddałam się szybciej niż myślałam...



 A to kolejny sposób na przyjemny choć mroźny, zimowy wieczór.







































Ulubiona kawa ostatnio, do tego chlebek z pieca opalanego drzewem i nutella. Ot, dieta zdrowa i pożywna :D




I chwila, a raczej kilka sekund przyjemności... Dbam o siebie, w końcu zaczynam :D
 



Na koniec rozpiski lekarskie w miejscu, gdzie najpewniej.
Na szczęście bez antybiotyków





1 komentarz:

  1. Ladnie TU!!!
    Moze to kolor, moze sliczne zdjecia- nie wiem ale nastrajaja optymizmem :) Tak trzymaj!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń