Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

Mój szampon (prawie)idealny!

Mogę powiedzieć, że znalazłam szampon prawie że idealny.
Prawie, bo jedyną jego wadą jest.... sami poczytajcie.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=35426

Za co uwielbiam szampon Babydream z Rossmanna

* cena, kosztuje ok 3,50zł za 250ml
* dostępność,  każdy Rossmann
* wydajność, starcza naprawdę na długo
* skład, czyli brak zbędnej chemii SLS-ów i innych
* uniwersalność, używam go do pielęgnacji włosów i ciała, nawet okolic intymnych. Korzystałam z niego również po porodzie.
* zapach, niezbyt nachalny, delikatny, taki dzieciowy



Dla zainteresowanych skład:
 Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Tak, śmiejcie się, ja naprawdę używam tego szamponu na codzień, myję głowę codzienni, albo prawie codziennie.
I lepszego nie znalazłam, fantastycznie oczyszcza moje włosy, lepiej niż niejeden inny szampon, którym aby porządnie oczyścić włosy i skórę głowy musiałam myć dwa razy, tu wystarczy raz i już czuję taką specyficzną tępość, wtedy wiem, że dobrze włosy oczyściłam.. Jedyną jego wadą jest to, że plącze włosy. Ale szybko to niweluję nakładając odżywkę do lub bez spłukiwania.



****
Szybko nawiązując do poprzedniego wpisu.
Odbyliśmy rozmowę. Teraz czekam na rezultaty.
Jedyne, co mogę na dzień dzisiejszy powiedzieć to to,że nie jest źle. A nawet całkiem dobrze.
Zobaczymy na dłuższą metę.
Jak myślicie, pokazać Ślubnemu, co o Nim napisałam?

2 komentarze:

  1. absolutnie tak! powinien wiedzieć co tak naprawdę myślisz, co Cię boli i trapi, a niech ma za swoje!:)P.S. Najważniejsze to jest dojść do porozumienia. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry wybór szamponu. Super skład, szczególnie jeśli chodzi o dzieci.

    Czy pokazać ślubnemu? hhhmmmm, nie wiem czy Ci potem nie zabroni blogować :)

    OdpowiedzUsuń