Obserwatorzy

wtorek, 18 lutego 2014

Zmiana planów.

Miałam pisać o pomocnikach sprzątania, ale gdy zobaczyłam ten post u myski natychmiast zmieniłam plany.


Tak więc zaczynam:



  1. Gdzie jest Twój telefon? - gdzieś w kuchni
  2. Twój partner? - Ślubny
  3. Twoje włosy? - pasowałoby obciąć
  4. Twoja mama? - za daleko
  5. Twój tata? - za szczupły
  6. Twój ulubiony przedmiot materialny - o jej kilka ich żelazko, zmywarka, książki :)
  7. Twój sen zeszłej nocy - nie pamiętam, ale chyba dziwny.
  8. Twój ulubiony napój - herbata z miodem, cytryną i sokiem z malin
  9. Twój wymarzony samochód - odpowiada mi ten, co mamy
  10. Pokój, w którym jesteś? - prawie pusty
  11. Twój eks? - dobrze, że już Eks
  12. Twój strach? - siedzi w środku
  13. Kim chciałabyś być za 10 lat? - spełnioną, i zadowoloną mamą
  14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? - ze Ślubnym i Małym
  15. Jaka nie jesteś? - zawzięta
  16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś, przed tą, co robisz teraz? - zmywałam podłogi
  17. Co masz na sobie? - legginsy, tunikę i sweterek. No i bieliznę, of kors :)
  18. Ulubiona książka? - papierowa, choć e-bookiem też nie gardzę.
  19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? - cukierki z chrupkami ryżowymi. Pyyycha!
  20. Twoje życie? - zmienia się
  21. Twój nastrój? - może być.
  22. Twój przyjaciel? - aktualnie? Wakat
  23. O czym teraz myślisz? - o tym, że muszę odgruzować garderobę, powiesić i wstawić pranie i o tym, co na kolację zrobić, bo ochotę mam na coś innego.
  24. Co teraz robisz? - siedzę i szukam odpowiedzi na kolejne pytania
  25. Twoje lato? -  zobaczymy
  26. Co jest w Twoim telewizorze? -pewnie siakaś elektronika
  27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? - wczoraj
  28. Kiedy ostatni raz płakałaś? - wczoraj
  29. Szkoła? - jakąś tam mam
  30. Czego teraz słuchasz? - błogiej ciszy. Mały śpi, Mała u babci
  31. Twoje ulubione zajęcie w weekendy? - czytanie książki, zabawa z dziećmi, odpoczynek.
  32. Wymarzona praca - w rękodziele. Kręcą mnie robótki wszelakie.
  33. Twój komputer - stacjonarny
  34. Za oknem? -zaorane pole
  35. Piwo? - niekoniecznie
  36. Meksykańskie jedzenie? - dlaczego by nie. Choć wolę kuchnię Włoską
  37. Zima? - na szczęście nijaka w tym roku
  38. Religia? - wierzę
  39. Wakacje? - mam nadzieję, że będą do zniesienia
  40. W Twoim łóżku? - pościel co ją zmienić muszę. I nocami upierdliwy Ślubny. No i czasem dzicy lokatorzy (dzieci
  41. Miłość? -1 Kor, 13


 To co, przekazujemy dalej? Choć trzeba by zacząć od tego, czy ktoś mnie w ogóle czyta :)
Ale niech będzie:
Mama nie idealna, Lux, Gohaa, JagnisiaM.


Dziewczyny, będzie mi miło. Ale bez napinki.

Miłego dnia!
I trzymajcie kciuki, żeby mnie nie pokonała garderoba!

9 komentarzy:

  1. Wow, ale jesteś predziutka!
    Super!
    Kciuki zaciskami. Ja dalam rady ze swoją to i ty dasz!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha, fajna lista- choc nie o sprzataniu :)
    tylko kurcze- ja nie mam bloga....wiec mam napisac w komentarzu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz Lux, też myślałam o Tobie, ale nie wpadłam na to, że przecież można w komentarzu odpowiedzieć :))))
      Ty, a może założysz swojego bloga, co? :)

      Usuń
    2. Mysko- a kto by to chcial czytac ??
      A tak serio, nie wiem....:)

      Usuń
    3. Lux zakładaj bloga.
      Traz masz pierwszy powód, żeby to zrobić.
      Reszta się znajdzie później :)

      Usuń
    4. jestem...zrobilam...ojejku :)
      http://luxusowa.blogspot.de/

      Usuń
    5. to ja pozwolę sobie również zajrzeć :)

      Usuń
  3. siem ogarnę i napiszę, pewnie jutro znając życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mam zajęcie na wieczór hehe

    Fajna lista :D

    OdpowiedzUsuń