Obserwatorzy

środa, 17 września 2014

zmiana zmianę zmianą pogania

Pisałam o zmianach, teraz więc czas zacząć je realizować.

Pierwszą z nich jest oficjalne zamknięcie zeszytu.
Nie miałam do tego adresu serca. Z czasem po prostu przestał mi się podobać, traciłam zapał i chęci. Już od dłuższszego czasu nosiłam się z myślą zamknięcia tego miejsca.
Teraz dojrzałam.


Nie zamierzam jednak reezygnować z blogowania.


Zamykając zeszyt chciałabym zaprosić Was  w nowe miejsce, gdzie mam nadzieję zostanęna zawsze.

Urwisy dorosną!
To właśnie tam możecie mnie teraz czytać.
Nowy adres to w pewnym sensie nowy zeszyt. Tylko nazwa inna.

Taki mój mały początek.



Zeszyt z zapiskami będzieprzez pewien czas 'wisiał' po to, by wszyscy cztelnicy mogli poznać nasze nowe miejsce.

No, to do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz