Obserwatorzy

wtorek, 11 marca 2014

O niesłowności, odpowiadam i trochę do śmiechu.

via

 Wiecie co mnie wkurza u ludzi.
Niesłowność.
O tacy na przykład instalatorzy.
Mieli być dziś od rana. Jest grubo po południu a ich jeszcze nie ma.
Zadzwoniłam do tego koordynatora, czy jak się on tam zwie i go normalnie ochrzaniłam.
Ja pierniczę ależ się tłumaczył.
Jak nie przyjadą za pół godziny, dzwonię znów i opierdzielam równo.
Wszystkie plany musimy pozmieniać, MASAKRA!
Chodzę od rana  i mam ochotę ich wszystkich podusić. Normalnie.
Przyjadą na spanie chyba.
No !#$%^*&#@#$^*#




Ale co by za bardzo nie zrzędzić napiszę coś do śmiechu.
Przynajmniej dla mnie było śmieszne.

via
Weszłam ja sobie ostatnio w statystykę a tam w miejscu, gdzie wyświetlają się słowa kluczowe ktosie jakieś trafiły na mojego bloga wpisując takie hasło w wyszukiwarce "2 letnie dziecko ssie smoczka"

Uśmiałam się szczerze. Naprawdę.

A ile ja mam spamu. No szok! Masakra. Dobrze, że mi komentarzy nie zalewa.

Lux mnie wyzwała, więc odpowiadam.

1. czy jestes zadowolona ze swojego imienia?  Niekoniecznie, jednak nie narzekam.
2. ulubiony kwiat? maciejka latem, orchidea zimą.
3. wymarzony cel podrozy i dlaczego właśnie tam? Indie. Za kulturę, kolory, różnorodność i za kaszmir.
4. Chodakowska czy Wellman? Zdecydowanie ta druga. Za jej podejście do życia, rozum i ja kurczę kobitę po prostu lubię!
5.jakie sa Twoje ulubione perfumy? Amor amor Cacharel i Halle by Halle Bery. Na równi, nie mogę się zdecydować.
6.Co robisz chetniej- gotujesz? czy pieczesz? Jedno i drugie. Uwielbiam gotować, wypieki też lubię. Nienawidzę jednak sprzątać.



via

To teraz wypadało by kogoś nominować. Lux mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale Twoje pytania tak mi się podobają, że przekazuję je dalej, dokładając trochę moich.


1. czy jesteś zadowolona ze swojego imienia? 
2. ulubiony kwiat?
3. wymarzony cel podroży i dlaczego właśnie tam?
4. Chodakowska czy Wellman?
5.jakie są Twoje ulubione perfumy?
6.Co robisz chętniej- gotujesz? czy pieczesz?
7. Ulubiona potrawa?
8. Jakie jest Twoje życie? W Trzech słowach. 
9. Gdybyś mogła cofnąć się o pięć lat, to co by się zmieniło?
10. Planujesz kolejne dziecko? Tak, nie? Dlaczego?



I wywołuję do odpowiedzi: Myskę, Mamę NieIdealną, Ja i moje urwisy, JagnisiaM i może jeszcze Lili.


O i tyle!

Miłego!

2 komentarze:

  1. Moja droga- ja Cie nie wyzwalam- to TY!!! i na dodatek to Twoja "wina" ze pisze bloga :) zgadalas, nominowalas i co??? a no Blogerka sie stalam ;)
    Ale z tego to sie ciesze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. literki troche male...prosze o wieksze, ciezko mi czytac

      Usuń