Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

Płyn do butelek i smoczków Nuk - Moja opinia


http://www.nokaut.pl/pozostale-przybory-i-akcesoria-higieny/nuk-plyn-do-mycia-butelek-i-smoczkow-380-ml.html


Producent pisze:


Receptura oparta jest na składnikach naturalnych, których enzymy szczególnie skutecznie usuwają zabrudzenia powstałe z mleka, papki czy soków. Przy tym, płyn NUK jest na tyle łagodny, że bez obawy o zdrowie dziecka, można nim myć zarówno butelki, smoczki, kubeczki, sztućce do nauki jedzenia, jak i części laktatora czy nadające się do mycia zabawki.



Moja opinia:


Zanim natrafiłam na ten płyn butelki i smoczki Małej myłam w ciepłej wodzie z płynem do naczyń. Potem wyparzałam, dwukrotnie. A i tak czułam zapach płynu do naczyń. I miałam wrażenie, że wszelkie elementy nie są dobrze umyte.
Bałam się, że tak "oporządzonymi" butelkami i smoczkami mogę tylko zrobić Małej krzywdę.
Zaczęłam więc szukać innego rozwiązania. Natrafiłam na ten płyn.
I wiedziałam, że nie zaznam spokoju dopóki nie spróbuję.
Rozważałam zamówienie przez internet, jednak w pobliskiej aptece udało mi się zakupić ten produkt.

Po pierwszym użyciu wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę!
Umyte butelki aż lśnią i co najważniejsze nie mają zapachu. Smoczki również wyglądają tak, jak należy.
Płyn, choć wygląda na strasznie wodnisty jest niezwykle wydajny. Wystarczy tylko odrobinka na gąbce żeby porządnie umyć wszystkie butelki i smoczki Małej.

Już się nie boję o to, że Maleńkiej coś się może stać z powodu źle umytych butelek.
Jeszcze trochę czasu minie, nim zastosuję płyn na sztućcach, talerzykach, czy niekapkach Małej.
Bardzo polecam ten płyn wszystkim mamom.


Podsumowanie:


Dostępność: allegro, doz.pl, mamabebe.pl, apteki stacjonarne, sklepy z artykułami dla dzieci w sieci i stacjonarne.

Cena: zapłaciłam 17,99zł
na doz.pl kosztuje ok.19zł

Nazwa: Spul  Reiniger Płyn do mycia butelek i smoczków
Producent: MAPA GmbH

Moja ocena:  6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz