Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

niedzielny wieczór

Post ten powinien ukazać się w niedzielę, czyli wczoraj.

Co robi Matka Polka podczas niedzielnego wieczory gdy Szanowny Pan Mąż i dziecko śpią?
Otóż taka Matka Polka jaką jest Nefrytowe Zwierciadło jedną nogą bujając dziecko w foteliku co by się nie zbudziło popija wino i z każdą minutą coraz bardziej się dołuje oglądając te wszystkie wypacykowane panny na stronach internetowych, blogach, słowem ogólnie w sieci.

Patrząc na siebie coraz bardziej się dołuję. Moje wyciągnięte i zmechacone spodnie, byle jaka bluzka, do tego chusta na ramionach i dziurawe skarpety.
No nie chciało mi się, nos z domu wyściubłam tylko po to żeby dziecko na kilka minut na powietrze wynieść.

Stan tych kilkunastu metrów domu woła o pomstę do nieba a mnie się nie chce.
Niedziela jest, jutro będę sprzątać.

Tymczasem wracając do przeglądania internetu stworzyłam mega długą listę rzeczy, które mieć bym chciała, a które kompletnie mi się nie przydadzą. Między innymi kilka nowych torebek, choć jedyną moją torebką jaką teraz używam jest torba z rzeczami dla Małej.
Jedyna strona jaka mi się nigdy nie nudzi, to storna Ikei. Mogłabym ją oglądać codziennie wybierając coraz to nowe rzeczy.
Ślubny mój dostaje ataków apopleksji widząc mnie przeglądającą różne strony wnętrzarskie. I nie tylko.
Bo ona jakiś taki antysieciowy jest. Komputera używa tylko żeby pograć w głupiego pasjansa albo szybko sprawdzić co tam mu do pracy potrzebne. Dziwne, nie?


1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam Ikee, i mam to szczęście z M. też i bez szemrania zawsze się zgadza na niedzielny wypad do Ikei ponad 100 km. Ostatnio tylko trochę marudził, bo klopsiki wycofali :)

    OdpowiedzUsuń