Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2013

Nivea Soft&Cream - chusteczki idealne? Moja opinia.

Ci, którzy mają dzieci wiedzą jak ważne w codziennej pielęgnacji malucha są chusteczki nawilżane.
Właśnie chusteczek zużywa się najwięcej. W ilościach hurtowych.
Obok pampersów, to jedna z tych ważniejszych rzeczy.
Bynajmniej dla mnie.

Moje wymagania do chusteczek były proste mają być dobrze nawilżone i nie mogą podrażnić delikatne pupki mojej Malutkiej.

Pamiętam pierwsze chusteczki, które Ślubny kupił, po krótkim czasie odparzyły Malutką.


No a potem kupiłam Nivea Soft&Cream. I na nich stanęło. Jak na razie. Mam co prawda kilka zastrzeżeń, jednak nie sa tak znaczące, żebym szukała innych.
http://www.babyranking.pl/producent,310,nivea.html

Chusteczki o niejednolitej, tłoczonej strukturze świetnie wycierają to, co wytrzeć z małej dupki mają.
A do tego nieziemsko pachną. Niezbyt nachalnie, ale tak, jak krem Nivea i coś jeszcze.
Łatwo wyciągają się z opakowania, pojedynczo, nie całymi stadami.
Ważne jest to, że w składzie nie zawierają alkoholu, więc nie podrażnią.
63szt w opakowaniu, to całkiem niezła ilość. Paczka nie jest za duża na wyjście, a podczas domowego użytku opakowanie wystarcza spokojnie na jakiś czas.

Obsługa opakowania nad ranem z nie do końca otwartymi oczami czasem jest stresująca, nie mogę nigdzie znaleźć tych chusteczek z pudełkiem, a ułatwiło by to pewnie zadanie. Kiedyś w końcu i pudełko dopadnę!

Kolejną ważną sprawą jest cena. Ja kupuję w Rossmannie 4-ro paki za 27,99zł, czyli za paczkę wychodzi 6,99zł. Nie wiem, jak przedstawia się sytuacja z tańszymi chusteczkami, ale strzelam, że ceny oscylują w granicach 4-6zł za opakowanie.

Wychodzę z założenia, że na mojej Małej nie będę oszczędzać i eksperymentować z tańszymi odpowiednikami, wolę sobie odmówić, niż męczyć Malutką.


Podsumowanie:

Dostępność:  Rossmann, allegro, markety,  sklepy z artykułami dla dzieci w sieci i stacjonarne.

Cena: zapłaciłam 27,99 za 4-ro pak


Nazwa: Nivea Baby Soft&Cream
Producent: Nivea

Moja ocena:  6/6



1 komentarz:

  1. znam, polecam również.U mnie to dopiero hurtowo idą:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń