Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Zakupy, lista i zrozum faceta

Kupiłam sobie wczoraj trzy pary butów.
Wszystkie wiosenno-letnie. I tym samym zaklinam : ZIMO! PRECZ!!!!!!

Moja lista 'to do' na dziś ma 15 pozycji.
Wszystkie muszę zrealizować, bo inaczej do świąt się nie wyrobię.


Pokłóciliśmy się ze Ślubnym.
Właściwie, to On ma focha. Jak zwykle nie powie o co, tylko się boczy.
A ja już nie mam siły go przekonywać żeby powiedział, bo usłyszę coś w stylu "to twoja wina, wszystko na mojej głowie, nic nie robisz..."

Realizuję dziś moja listę, w przerwach nerwy mi puszczają, łzy lecą ciurkiem, bo lekarz powiedział wczoraj kategorycznie "nie dźwigać i nie przemęczać się". No i na dodatek Ślubny z fochem nic mi nie pomoże, tylko jeszcze dołoży co swoje.
Tak rozmyślając pomiędzy jednym a drugim oknem stwierdziłam, że załatwię go wieczorem na cacy.
Już sobie całą mowę ułożyłam.


2 komentarze:

  1. Facetów chyba ostatnio szarpie!
    Ta pogoda!
    Ja mam problem akurat nie z ślubnym, a z ojcowskim :p
    Foch goni focha, i bądź tu mądry człowieku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie, co wy z tym myciem okien? w taką pogodę? łeeeee
    u mnie zima na całego!

    OdpowiedzUsuń