Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Jakoś to będzie. Wyzwanie foto 2/7

Się robi na świecie coraz lepiej.
I słoneczko też się nieśmiało pokazuje, i jakby cieplej.
Wiosna?

A może to te zakupy zaplanowane na dziś tak mnie nastrajają?

Gdy moje dziecię robi tak:

Proszę się nie śmiać z pieluchy i spinki na wezgłowiu. To jedyny sposób, żeby nam światło w nocy nie zapierdzielało po oczach.

Ja mam czas na prysznic, makijaż, śniadanko i malowanie pazurów.
Na razie muszę radzić sobie sama, Wizyta u kosmetyczki w sobotę, będzie hybryda, będzie spokój na 2-3 tygodnie z pazurami.

Ale żeby nie było tak kolorowo, to przeżyłam dziś chwile grozy.
Bo prąd nam odłączyli na chwilę.
A jak tu ugotować obiad, czy zrobić cokolwiek bez prądu?
Nawet centralne by nam nie chodziło, bo też jakaś siakaś część na prąd i bez tego ani dudu.

Ale już ok.


Dziś w wyzwaniu gra.
Jedyne, co mnie do głowy przyszło, to stare jak świat





Koniec sielanki, dziecko wstało. i obiad zaraz z gara wyskoczy.



Miłego dnia życzymy
Mała i ja!








24 komentarze:

  1. kurcze, dawno nie grałam w kółko i krzyżyk, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak sobie przypomnę czasem, to z mężem gramy.

      Usuń
  2. kiedy ja nie grałam w kolko i krzyzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare a ja o tym zapomnialam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gra jest najlepsza ze wszystkich, albo statki ; P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kropki.
      Pamiętam te lekcje, gdzie grało się po cichu :)

      Usuń
  5. Gra naszego dzieciństwa.

    A ta Mała w Waszym łożu to się czuje zupełnie swobodnie, jak u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ma poranną drzemkę w naszym łóżku.
      Czasem to do 13 nie mogę pościelić, bo dziecko poleguje :)
      No lubi i już :)

      Usuń
  6. Ojj grało się cichcem na lekcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie wyzwaniowo dzisiaj :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam kółko i krzyżyk w wersji trójwymiarowej! Z owieczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kółko i krzyżyk - niezawodne w szkole na zabicie czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego!
    Kto wygrał? Kółek czy krzyżyk?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gra nigdy się nie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można grać zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. stare jak świat ale cały czas w modzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooo!!!! W podróży często z córą gram w kółko i krzyżyk :)
    A i jeszcze w wisielca :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też grałam w kółko i krzyżyk :). Właśnie przypomniałam sobie jeszcze o jednej grze "Państwa, miasta" :). Pozdrowienia dla dziecięcia i młodej mamy!

    OdpowiedzUsuń