Obserwatorzy

środa, 3 kwietnia 2013

Szlag by to..

Widzieliście toto za oknem?

I ponoć ma tak być do maja.
Dziękuję, nie skorzystam.

Bardzo poważnie ze Ślubnym rozważamy przeprowadzkę na jakąś Jamajkę, czy do Australii.
Tam, gdzie cały rok ciepło jest.

Po wczorajszym słoneczku zostało tylko wspomnienie.
Pizga. Bardzo.

Mam dość.

Chciałoby się napisać coś więcej, ale wzywa mnie mój nowy przyjaciel.
Pilnie wzywa.

Jest biały, ceramiczny, zimny, ciągle siedzi w tym samym miejscu i domaga się codziennego sprzątania.
W ciągłej uwagi.
Więc codziennie rano, a często i w ciągu popołudnia się przytulamy.

Tam przynajmniej nie widzę tego śniegu za oknem.


Ciepła życzymy.

2 komentarze:

  1. nawet nie mów, u nas mokry śnieg od rana, a wieczorami skuty lód i tak w kółko

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas to samo, ale po zmianie czasu przynajmniej dłużej jest jasno. Jakoś mi to psychicznie pomaga. Ale ciepełka też bym chciała. Mam tylko nadzieję, że to nie będzie tak, że do maja śnieg a od maja +30, bo ja wtedy też nie wyrobię.

    OdpowiedzUsuń